22+5

idag har jag inte en aning om vad jag ska hitta på, lika som alla andra dagar haha. släppa ut dom små sköldpaddorna på golvet så dom får springa lite ska jag göra iallafall.

nu nångång i veckan ska jag åka hem till ockelbo mamma ska oxå dit, så då får jag se om pappa äntligen lyckats fått upp tapeterna då skulle jag bli överlycklig.
och vi kanske ska köpa hans ex frus skinnsoffor med, vi har kollat på tyg soffor på ikea, men tyg och småbarn passar inte ihop, och nya skinn soffor är otroligt dyra :o vi får iallafall en 3sitts en 2sitts och 2fotöljer och det är precis så jag vill ha, haha ;) 
mamma ville ge oss sin med sa hon men det är en hel lång och en sånn vill jag inte ha, plus att den 'är ljus brun inte min färg direkt. :D nog om det.

jag saknar min hund hugo väldigt mycket, och jag bara längtar till mamma kommer hit och hälsar på så jag får träffa han :p jag brukar sitta och ropa på han på kvällarna för att jag vill att han ska komma och lägga sej, men sen kommer jag på att han inte är här haha :'D

aja, nu ska jag ta upp små paddorna :)


♥annaψ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0