bebisdag

idag har jag träffat två små bebisar, josefine och therese's. vi skulle fika men klockan va mycket och det va söndag så inget va öppet förutom cafét neranför bion, och där va det packat, så vi tog donken istället, det gick lika bra det med:p får träffa josefine i veckan istället :)

lillen va så söt ojoj, och svea så söt liten bebis. jag har bild på dom men har inte lagt in dom på datorn än så :D

ätit på ikea har jag gjort idag oxå, det har jag längtat efter :D jag älskar deras köttbullar ;) 
och städa gjorde jag när jag kom hem oxå, så nu får david ta disken, medans jag kollar beck och käkar korv med mos, haha. låter som jag äter som en häst, fast det gör jag ju oxå så. tur att vikten inte rasar uppåt :D


♥anna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0