dålig på det där med rubriker

jag gör ingenting mera än städar nu för tiden. haha. torka luckor dammsuger och dammar.,

magen är stor och hård! mysigt jag vill att den ska bli jättestor snart! så stor att man bara klagar och får ont i ryggen, precis så vill jag ha det :p

och eftersom mina dagar är så tråkiga så vet jag inte vad jag ska skriva :D
köpte grisöron till gull hundarna, men börja ångra mej nu när dom ligger här och tuggar på dom bredvid näsan på mej, fy!

till helgen ska jag hem till pappa, syster är där. hoppas pappa har satt upp tapeterna, men man ska inte önska sej för mycket :D

nu ska jag lägga mej och mysa i badet, musik ljus och skum, perfekt ju
och jag har fått ett litet paket av mamma, haha hon kan inte hålla sej, bebis byrån är över full redan ;o

♥anna



Kommentarer
Postat av: mathilda

så jävla sött! :D

2009-03-04 @ 22:19:33
URL: http://mathildaheimer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0