:)

den här datorn tar knäcken på mej :p internet funkar och så och msn, men jag kommer bara in på sidan men så om jag ska klicka på logga in eller forstätt eller nåt så fucker hela skiten upp sej :p och jag vill inte sitta ute vid tv:n och hålla på, för där har vi linux och då funkar inte msn istället. och jag har så tråkigt att jag inte kan göra nånting annat än sitta vid datan.

kanske ska gå över och hälsa på hos farmor  och farfar istället för att sitta här och klaga :p
nånting måste jag göra iallafall. vill åka hem till min pojkvän NU, men han vill inte ha hundarna där så då sket sej det oxå.
undra om jag ska tjata lite på pappa att skjutsa hem mej till mamma idag? då slipper jag skit datorn med som tar livet av mej :p hatar när saker inte funkar som dom ska.

aja, nu ska jag tjata lite på pappa. och på david som måste komma på onsdag!


♥annaψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0