Guitar Hero

ja idag köpte david Guitar Hero aerosmith, och en sak är då säkert att jag aldrig kommer pricka en sånn där sak.

jag har nyss kollat ungamödrar, och herregud säger jag bara till den där 16åringen som låter sin mamma göra precis allt! hon nattar inte ens sonen själv ;o det är rätt sjukt.
imorgon åker jag hem till pappa, han kommer och hämtar mej. tänker inte först åka buss sen tåg med en hund som skäller hela tiden och en hund som är blind haha. så det blir lättare att han kommer och hämtar mej :D det är ju bara nåra mil.
och ida syster är där oxå ;p 

och här ligger dundarna idag igen och äter dom där jäkla öronen, usch. hade dom inte gilla dom så mycket hade jag kasta dom för längesen :p och extra känslig är jag ju nu med räkan i magen:p nå hormoner så man får konstig luktsinne tror jag det är :D haha.

nu ska jag gå ut till david och kid :p

♥annaψ


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0