ingenting att skriva

ja, som sagt har jag ingenting att skriva. mitt liv är ¨tråkigt :p men visst jag kan börja med att skriva att räkans "sparkar" (är väl mer buffar) känns jätte tydligt utan på och det känns som magen typ hoppar ut tvåcm när hon sparkar till, och nu har hon legat jätte länge och bara kikat på och jag har bara legat med handen på.

tänk om karlar inte vart som dom vart, så då kanske david hade kunnat vart hemma och känt med, men han valde att missa det nu för att vara full. jag är så jäkla irriterad, varför ska han ut nu, fast jag inte vill! respektlöst.

aja, fick låna massa beck filmer igår när jag va där, så det är vad min dag/kväll gått ut på medans jag legat här i sängen och surat.

nu ska jag slänga på en ny film och sova till den!


♥annaψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0