lägenhetsletande

jag sitter typ förjämnan inne på gavlegårdarnas hemsida och nu har jag hittat en perfekt lägenhet på våning ett, och då är det inte så svårt att ta ner barnvagnen ändå. och det bästa är att vi slipper flytta in till gävle! yey.
men nu är det nåra dagar kvar så det finns risk att nån med mer poäng oxå vill ha den, men då blir jag ledsen :p haha.
 
och det är massa garderober i den med, och där vi bor nu är det bara en, så jag kan säga att alla kläder ligger nästan på golvet för att dom inte får plats! nog om det :)

gud vilket fint väder det är ute idag! har nästan lust att bara gå ut och sätta mej på en bänk och njuta :D ja det ska jag fasiken göra!

♥annaψ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0