onsdag

idag är vi ränt hela dag på ikea coop och hela köpis, haha. jag har så jäkla ont i fötterna. köpte iallafall jätte söta tavlor som vi ska ha ovanför soffan sen när vi flyttar, och massa mattor. och jag köpte en kokbok med jätte mysiga recept i, helnöjd med mina köp idag iallafall ;p köpte trosor och strumpor med, har kommit på att det har man aldrig för mycket av :p dom bara försvinner hela tiden av nån konstig anledning :p
jag köpte även niferex, 132kr för 50 kapslar,  ja av nån anledning önskar man att man vore rik :D men det räcker ju nästan två månader oxå så.

jag skulle behöva fot/rygg massage, ont ont! s¨nu ska jag gå och be min käre pojkvän massera mej lite :p

här är en ny tagen bild, och jag hoppas den inte blivit så där stor på 5dagar då jag tog förra bilden för då blir jag rädd hoppas det är för att jag nyss ätit :D

♥annaψ




Kommentarer
Postat av: malin

grattis till bebisen i magen!:)

2009-03-29 @ 10:31:48
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0