lika kallt inne som ute

kalltkalltkallt! här sitter jag i vardagsrummet med jackan på :D näsan är is och fötterna med!
undra vad ska göra denna fredag då, blir väl att bara sitter här och häcka.

hugo har fullt sjå att slicka katten i öronen :p
stackars katt, men det är ju ett tecken på att han tycker om henne iallafall :D

jag vet inte hur jag ska göra, måste hem på måndag men tänker inte åka tåg med skitstövlarna, så pappa måste nog skjutsa mej, men frågan är ju om han har lust med det :p
och jag ska ta med mej davids ps3 med, sen ska jag utklassa elaine på bilspel och gh!
och elaine ska bo hos oss för hon ska börja skola i hudik så min sötnos ska få dela rum med mej, mer än gärna det ;)

nu har jag absolut ingenting mer på hjärtat, så nu ska jag kika runt på skötbord.

♥annaψ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0