fredagsmys

inatt har jag sovit på en sten hård soffa hemma hos davids föräldrar, iskallt! men nu har vi kommit hem, och vi ska åka till donken och äta, tur att jag bara äter strips och dipp känns som jag ätit ute hela veckan, fast jag vet att jag inte har det haha :D

och ikväll ska david på en krog och spela, så man blir själv från 20 till 02, så då blir det film och chokladbolls mys alldeles för mej själv ;D fast jag är ju inte helt själv, jag har ju räkan haha :)
hon ligger och bökar och stökar så man känner sej inte så själv :p

nej nu ska jag borsta håret och tänderna, sen ska vi åka.


en magbild här oxå!, nu börjar jag bli tjock :D


♥annaψ





Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin mage:D!

2009-03-22 @ 13:29:50
Postat av: anna

svar: tack så mycket :)

2009-03-22 @ 13:37:42
URL: http://enliitenpavag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0