vecka 22 nu ;D

Namn: anna
Ålder: 17, är född 1992
Graviditetssymtom: Illamående i början av graviditeten och ömma bröst och vädligt trött
Positivt gravtest i vecka: 7-8
Vilka jag berättade först för: Mamma och syster va med på um, och sen ringde jag david.
Min barnmorska heter: Runa
Vikt vi inskrivningen: 51 kg
Mat jag bara måste ha: Kina mat, glass.
Mat jag absolut inte kan äta: inget speciellt, bara sånt jag inte kunnat äta förut
Illamåendet började: 7-8
Och slutade: det håller på från och till än ;D
Mina första mammakläder: inga alls :p
Första sakerna som vi köpt: Bebiskläder
Barnvagn, spjälsäng och sånna saker 
Då kände jag bebis för första gången: vecka 18
Då kände jag första sparken: Inte kännt än : 20
Då kände pappa första sparken: Idag:D 
Vi tror att bebisen i magen är: flicka
Grejer som händer med min kropp: Magen och tuttarna växer, bristningar på tuttarna :P sen har väl allt annat blivit mindre ungefär :P
Så motionerar jag: haha en hundpromenad nångång kanske
Värsta graviditetsminne: Illamående
Bästa graviditetsminne: bebis sparkarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0