anna = kass humor :)

just nu står idis här och skalar potatis, och jag ska alldeles snart ner på stan och möta elaine mysmys.
dom ska ut på havet senare och fiska lite, och jag bara måste säga vad ida sa nyss hah. hon är lite korkad, lite ungefär som en blondin och som dej marie iq befriad :D eftersom anthon har sin båt nere vid hamnen vill säga havet, så ska dom ju givietvis ut på havet eller hur? men så här sa hon när hon pratade med elaine i telefonen

ida - vi ska ut och fiska på sjön senare och jag har lite sprit om du vill ha
jag som lär lägga mej i - det heter havet Ida!
ida - nej sjön
jag - Ida det där är havet! (oxå peta jag lite diskret ut genom fönstert ner på havet)
ida - jaha :o men vi ska inte ut nå långt. (som att det itne skulle heta havet för att dom inte ska långt ut hahahaha)

aa, det va iallafall kul med min humor.
 
♥annaψ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0