crusing=tröttsamt :p

kom nyss hem, är så trött så jag kunde somnat i bilen påvägen hem haha. nu väntar jag bara på att älskling kommer hem så ska vi krypa ner till kojs.

hade mys iallafall, vi skulle gå ner på brynäs och äta lite mat men kom helt fel och jag tror vi letade i 1 timme innan pappa ringde och fick hjälpa oss hitta. hur duktig är man inte då då. hahaha!
känns som det va det ända vi gjorde, tror båda bara ville hem hela tiden. såg nån bil jag tyckte va snygg, men att åka bil va inte lika kul, usch köerna är ju så jävla långa och sega så man kan ju hinna gå in på affären och handla innan den rör sej igen :D

nej nu ska jag slänga mej ner på soffa ta mej en god macka med lite oboy, kommer förmodligen somna oxå men då går det fortare innan jag får träffa älskling iallafall hihi :)


♥annaψ



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! vilken vecka är du i?:)

2009-05-10 @ 01:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0