en solig fredag innan för dörrarna :p

jag sitter här i tråkiga hudik nu, vill bara hem till valbo men får allt stå ut den här helgen då. haha.

förra gången jag va hos barnmorskan så visade hon mej en lista på vad för medecin man kunde ta till pollen och det, och nu den här gången så sa hon att man inte riktigt kunde lita på den listan. så nu kan jag inte ens gå utanför dörren inte vågar jag ta det heller om det är farligt för lillan, och läkaren får man ju aldrig tag på så kan inte fråga heller om vad man kan ta för nånting.
usch, hoppas det går över snart och att sommaren kommer istället :p

I sommar vill jag åka till leksand sommarland, men är det smart att åka ända ner till dalarna när man bara har 3veckor kvar? hahaha. äsch, jag ska iallafall och nästa år när räkan är ett år så ska jag och min vän åka ner med barnen, hennes son kommer då vara 1,5år så då kommer dom ha lite kul iallafall haha.
men bara jag tar med mej grejerna som man behöver om förlossningen skulle starta så är det väl lungt kanske? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0