havet är djupt

jag måste vara den ända som lyckats få en elgrill att brinna haha, aja köttet vart gott iallafall, men det va sista gången jag använde den där skitgrillen tacka vet jag klotgrill med briketter i som faktsikt ska brinna! ;D

har setat och kollat på rea på ellos och hitta en jättesnygg bikini som jag genast stoppade i varukorgen, så nu är äntligen det avklarat oxå. men givetvis så va det beställnings gräns på 200kr så jag slängde ner en jätte fin klänning oxå så nu vart min dag helt klart mycket bättre :)

nu sitter jag och funderar på om jag ska följa med fyllona ut på havet med båten eller om jag ska stanna hemma det lär ju inte blåsa lite där ut menar jag, men det är ganska varmt ute så vi får se.


♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Maria I väntan på lillen

Heej, såg att du ska ha barn bara några dagar efter mig :) har själv bott i Bergsjö. Hoppas att allt går bra med graviditeten :)

2009-05-23 @ 23:50:46
URL: http://lillafamiljenpo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0