Lördag och bara 65dagarkvar!

lördag, och ikväll ska vi grilla. sen är det crocodile dundee både ettan och tvåan så dom ska jag se. ska fråga mamma jätte snällt om vi kan ta in stora tv:n i mitt rum eftersom boxern ändå sitter där haha :D

igår när jag kom hem så sprang syster och jag ner till ica och hämtade mitt opaket från ellos, gud så fint och gud så behövligt det va med nya tröjor som jag faktiskt kan ha :p

herregud va less jag blir, idas barndoms kompis ska ha 18års fest här i hudiksvall men ida får inte ta med sej sin pojkvän för kompisen tycker ha är för blyg !! hur kan detta va möjligt, kommer hon ha nåra kompisar kvar om hon säger så där? för det första hur patetiskt är det inte att han inte får komma för att hon tycker han är blyg? för det andra är han den mest spralliga männsikan jag känner och inte blyg alls!

nu ska jag springa och leta på min telefon så jag kan skriva till syster ida och fråga när hon och hennes pojkvän kommer hem så tråkigt hemma själv (:


♥annaψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0