lördag!

david ligger och kollar på braveheart och jag sitter på msn och skriver lite, känns som en helt tråkig helg hoppas morgondagen blir bättre. jag är så trött helatiden vet inte om det kan bero på att jag glömt tagit mina järntabletter nåra dagar nu haha. även fast dom ligger här på bordet, det är ju helt sanslöst :p

köpte en bok idag med massa pippi visor, det va rea på bokia och jag som älskar pippi, hoppas vår lilla skatt oxå kommer göra det haha :) ska börja sjunga lite för henne nu, hoppas hon inte får skavsår i öronen av min kassa sångröst bara (a)


nu ska jag nog ta en kvällsmacka och slänga mej ner i sängen sen (;

♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är du intresserad av en ny bloggdesign? Om inte ber jag om ursäkt för skräpkommentaren.



Allt du behöver göra för att vara med och tävla är att lämna en kommentar. Tävlingen avslutas ikväll, 22:30.

2009-05-18 @ 17:31:04
URL: http://lovemum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0