mamma<3

jag sitter här och funderar, och jag vet att jag har gjort mycket skit i mitt liv och min mamma bara stöttar och finns och skulle hon vara på något helt annat vis en mamma som straffar och tror att man blir bättre efter sitt straff så skulle jag ha brutit ihop. min mamma är den bästa mamma som finns, hon har tagit hant om sina 3barn helt själv och klarat det, hur hon klarat det vet jag inte för det vet jag itne om jag skulle gjort. trots att hon aldrig satt gränser så vet vi vad gränsen går så frågan är ju då varför sätter man gränser och straffar sitt eget barn istället för att stötta och leva sej in i det hela?
jag är den lyckligaste dottern i världen och vet inte hur många gånger jag hört, tänk om jag hade en mamma som din.

precis som hon har uppfostrat oss vill jag uppfostra mitt barn då kommer hon lyckas i livet även fast hon har sina motgångar och depprisoner kommer jag alltid stötta henne

mamma jag älskar dej <3


♥annaψ



 

Kommentarer
Postat av: Angelicka

Hej. Tack så mycket för svaren. Det är roligt att läsa :) Kram och lycka till med din graviditet o bebis :)

2009-05-23 @ 11:43:47
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0