måndag

idag va det då tråkigt väder, usch. idag blir en mys dag, ska på maxi och handla mycket mat sen blir det nå ordentligt gott ikväll med mys framför tv:n.
och nu är det måndag igen oxå, om en vecka ska jag till barnmorskan igen så på fredag far jag hem till hudik!

igår va vi till sandviken och träffade davids vänner, dom ville fira lite för att han fyllt 21 så först va vi till sibyll åt mjukglass sen drog vi till tony's dom drack öl och shots medans jag drack läsk haha. vart att må illa av att bara se spriten, förstår inte på mej människor som dricker under graviditeten, jag kan inte ens dricka alkoholfri cider för det påminner mej om alkohol, helt knas men det är ju bara bra (;

ikväll är det äntligen 2½men igen, hatar helger jag :p

nu ska jag plattar håret och klä på mej sen ska vi fara till biltema och sen maxi :)


♥annaψ




Kommentarer
Postat av: ronja

Tack och detsamma!:)

2009-05-18 @ 18:12:52
URL: http://rnew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0