nu klara mina fötter inte mer.

vart ingen inne kväll igår heller, men jag önskar att det va. jag va med min mamma och bror som blev bjuden på öl
sedan försvann markus som vanligt så jag kunde inte gå hem fast min fötter värkte sönder, mamma gick in på en krog och leta efter han men hitta han inte och medans jag stog utanför och väntade, och jag hade tröjor så magen syntes så kom det två utlänningar och ragga på mej! därför blir jag äcklad av sånna, han fråga om vi skulle ha sex senare och bla!

jag sprang ner till banken där ida och anthon va,  just då va jag så less jag kunde inte stå upp ens så anthon sprang och fixade skjus hem till mej, och gud va skönt det va att sätta sej i en varm bil åka hem och lägga sej i sängen aldrig igen jag går ut på den här staden på helgenskväll!

och när jag kom hem och går in i trapphuset tror ni inte markus ligger och sover på solsdynorna! haha.

jag har inge batteri i min kamera heller därför det inte kommer nå kort, för laddaren ligger i valbo men jag bjuder på en gammal bild.



♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Wendela

Vart ebilden då?

2009-05-31 @ 20:44:49
URL: http://www.metrobloggen.se/wendela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0