onsdag

har nyss stigit upp ur sängen, men när jag såg vädret ville jag genast lägga mej ner igen. vad ska man göra en sån här dag som det bara blåser och blåser? inge kul att vara ute då inte.

exakt två månader kvar nu hoppas hon vill komma en eller två veckor tidigare så jag slipper vänta mer, jag längtar som en galning :)♥

ska lägga mej och lösa lite korsord och spela lite harpan och sen bada så kanske klockan hinner bli 3 iallafall, synd att det inte är nå bra på tv:n ikväll heller! har nästan panik när jag inte vet vad jag ska göra för då går dagarna så sakta.


♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Pattie&Patte, unga blivande föräldrar

helt sjukt hur fort tiden har gått!

När var eran lilla tös beräknad? :)

2009-05-27 @ 14:33:20
URL: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0