onsdag

idag håller vi på ta ner alla saker från väggen och lagar hålen, ingen vill väl betala för sånt ;p så alla hyllor tavlor tv:n och sånt krafs är nu nere och det ser väldigt tomt ut haha :D

om en vecka är det bara 2månader månader kvar tills räkis är beräknad, och min syster skrev nyss "men det är ju flera månader kvar lugna ner dej" haha, jag bara lära skratta lite för hon hänger inte med i svängarna alls (; 
på fredag åker jag ju som sagt hem till hudik, ska bli väldigt skönt att träffa min mamma och syster igen!

nu ska jag gå och laga lite mat, undra vad det får lov att bli för nåt idag? jag hittar nog på nåt kul när jag står där:)


♥annaψ

mamma, det ät tur att du blir så fin på kort <3

Kommentarer
Postat av: Em

Visst var de sota! :)



Vi haller ocksa pa & spacklar hal & grejar i varan lagenhet. Flyttar om

nastan exakt tva veckor. Lite nervost! :)

2009-05-21 @ 09:51:45
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em

nja, det ar lite delade kanslor maste jag saga. det ska bli sorgligt att lamna skottland, men jag langtar sa efter min familj i sverige att det ar vart att flytta tillbaka :p

2009-05-21 @ 15:30:24
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0