redan fredag igen.

ja idag blir det att åka hem till ockelbo,  min syster kommer dit och hon ska vara där i 6veckor, hon som så sällan är där och när hon äntligen ska dit så måste jag åka hem till hudik på tisdag för jag ska till barnmorskan då, hade egentligen tid igår men det vart för krångligt att ta sej dit :p

nu håller min älskling på att packa in alla sina högtalar saker i bilen för han och hans kompisar ska ju ha nånting som en födelsedags fest eller nåt imorgon, tur för han att han inte ska dricka haha, för det känns så tråkigt att vara den ända som är normal på en fest alla bara spyr och skriker och jag tål inte sånt. haha!

jag får inte ta med mej min dator heller för den ska david ha ikväll :( men jag ska inreda rummet iallafall så jag kommer inte sakna den så mycket :p

ska bädda vaggan med för mamma har köpt täcke till den (som oxå ska vara till vagnen) det kommer en bild på den sen :)

nu lär jag kila för nu ska vi åka, och syster åker från hudik nu med så vi kommer nog hem ganska lika :D

mathilda, om du läser det här hör av dej till mej sen!

♥annaψ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0