sommarvärme

idag är det super väder här, har setat ute från halv tolv till nu hoppas på lite brunare ben ;)
ska göra mej lite mat sen ska jag gå ut igen, kanske gå ner på ica och köpa glass men vet inte hur jag ska orka ;p

mvc imorgon, och jag längtar lite faktiskt så jag får se hur mycket magen har växt ;b

och jag prata nyss med min farmor och när jag åker hem till ockelbo nästa helg så ska vi åka till min farbror och hans fru så ska jag få massa saker av dom så dom slipper hålla på sälja och slänga, vagn och babysitter och allt jag behöver fast jag har ju redan en vagn men det är bra med en extra, speciellt när man är på så många olika ställen jämt om man inte orkar släpa på allt.

aja, nu ska jag steka lite pyttipanna och dricka ett stort glass trocadero :]



♥annaψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0