svar på frågor

1. e du tillsammans med barnets pappa??
jag vi är tillsammans, och har vart det sen september 06 :)

2. e de säkert att de e en flicka?? :)
100% säkert är det inte, men på ultra sa hon tjej så är jag ganska säker på att det är en tjej då hela min kropp oxå skriker det :D

3. har ni kommit fram till några namn?
ja hon ska heta Ida Linnea :) Ida som mellan namn och linnea som tilltalsnamn :)

4. när du fått barnet kommer du visa bilder på henne eller kommer hon va anonym?
det vet jag inte, kommer inte bli många bilder, men nån kommer det nog komma upp, och dom jag kommer lägga upp kommer vara vattenmärkta.
 

5. Hur känns det att bli mamma så snart?
ja det känns helt otroligt, så underbart men ändå så himla läskigt och det är väldigt pirrigt, men jag övertalar mej jämt att det kommer gå bra och att vi verkligen kommer klara det!
 
Hur känns allting? typ med kompisar, familjen, att vara så ung, och ja, allt sånt där?
min familj står på min sida till 100% och min mamma är nästan mer glad än jag hahaha.
med vänner och så, så finns alla där för mej, jag kan säga att jag inte har så många vänner och har aldrig haft då jag är en väldigt blyg person och inte vågar prata med andra människor än min familj haha. en av mina vänner som jag haft sen 7:an har en son på 3månader och det känns väldigt bra att ha någon nära som har levt samma liv som mej innan graviditen och nu klarar av att bo i eget och ta hant om hennes son med kärlek och närhet! då vet jag att jag kommer oxå klara det fast jag är ung, och jag måste erkänna att jag känner mej inte som den mognaste människan, men jag älskar min tös och kommer tahant om henne med all den kärlek hon behöver och hon ska få allt hon behöver hur mycket det än får kosta mitt liv, då spelar det ingen roll om jag är lite löjlig ibland haha :p


ja det va dom ända frågorna :)


                                                                                

♥annaψ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0