torsdag och bara 60dagar kvar

idag va vi ner på stan, kolla efter en hel vit body jag ska ha med mej till bb hittade en på hm som mamma skulle köpa sen gulligull!  sen va syster och jag in på biblioteket lånade en bok så när jag känner att tiden går segt så kan jag bara lägga mej ner och läsa lite.

nu är det gordon på 5:an, älskar alla hans program! älskar mat kanske jag mer menar ;)

och idag är det bara 60dagar kvar, låt dom gå fort oxå får vi hoppas hon kommer två veckor tidigare då är det bara 46 dagar kvar :D alla mammas barn komt förtidigt så jag hoppas det går i arv! :p

♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Wendela

59 dagar kvar asså! MY GOD!

2009-05-29 @ 16:52:35
URL: http://www.metrobloggen.se/wendela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0