torsdag

har vart på köpis igen, va in på lindex och där va det rea mums haha. så jag köpte en klänning med byxor till i str 68 och en body i str 62 sen köpte jag två linnen till mej själv på vero moda väldigt fina :) och nya vi föräldrar gravid kom ut idag så det vart att köpa den med :D

har märkt att när jag sitter still så bara måste jag ha nånting att äta på annars blir jag rastlös och det lönar sej väl aldrig att äta för mycket haha :p men det kommer ändåså va helt klart värt det, men det syns ju inte på nånting annat än magen heller så, så hon kommer väl vara en jätte bebis min räka ;p

ikväll är det först criminal minds sen gordon's kitchen nightmares :D härligt :)

lite bilder här ;)




♥annaψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0