vaggan :)

här kommer bilden på den extremt söta vaggan, som just nu är en väldigt bra plats att slänga alla kläder som jag inte vet vart jag ska lägga haha, bättre än på golvet iallafall! håller på göra en liten hörna till bebis, ska köpa en sänghimmel oxå tror jag, oxå eftersom jag har nalle puh på sängkläderna så ska jag ha en stor tavla med nalle puh, och två små oxå med nalle puh. ska bara smälta maten lite så ska jag ta tag i det sen, känns lite att spika hål i väggen när tapeterna är alldeles nya haha :D




barnmorskan på onsdag 17:45, visste inte att dom hade öppet så sent? :p aja det är tur för mej då behöver jag inte stressa och så. mamma och jag ska grilla lite då oxå :)


♥annaψ

Kommentarer
Postat av: Wendela

hur långt gången är du?

2009-05-03 @ 19:09:25
URL: http://ho0mii3z.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0