vecka 28 avklarat!

idag går jag in i vecka 29, 83 korta dagar kvar. helt otroligt va fort det går och jag längtar och längtar tills jag får hålla min tös i famnen för först gången!
11 veckor kvar, det är som ett sommarlov, och alla vet väl hur fort ett sånt brukar gå haha!

imorgon ska jag till barnmorskan, spännande ska det bli :) älskar att gå dit och se hur mycket jag gått upp och hur mycket magen växt!

och gissa vad, ikväll är det desperate housewives, kan det bli mysigar nu vecka perfekt tv kväll och massa mys med min älskade pojkvän<3

jag älskar dom högst av allt, min david och min räka <3

jag längtar tills vi flyttar, det ska bli så skönt att få större och faktiskt bo där med mina älsklingar på riktigt, nu är det ju bara som att jag bor på alla olika ställen som finns haha, men sen då har vi bara ett hem och det ska bli så skönt och otroligt! och ett stort plus är tvättmaskin inne i badrummet! :D

nu ska jag skynda mej ta en dusch innan 2½ men börjar :)



♥annaψ

Kommentarer
Postat av: ♥KiZnic - en ung mamma till Melina♥

Fin mage =)



Hur känns det att bli mamma så snart?

(till inlägget före)



/Kram

2009-05-05 @ 22:17:49
URL: http://mammakiznic.blogg.se/
Postat av: jennifer hamberg

vart ska ni flytta? ;D

2009-05-20 @ 19:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0