vecka 31

går in i vecka 31 idag, jag känner hur det verkligen börjar bli svårt att andas nu eftersom hon ligger och trycker, speciellt när jag ligger på rygg, det börjar bli jobbigt att sova bara rullar runt och vet inte vilken sida jag ska ligga på så nu får hon komma ut snart så jag kan börja ligga på magen igen!
och eftersom det bara va min kära vän som hade frågor så skiter jag i frågestunden så svarar jag henne på msn istället haha (;

ja, som vanligt på tisdagar är det desperate housewives, undra hur det går för edie har läst att hon inte ska vara med i serien mer på kanal 5:s hemsida? men vafan det är ju hon som gör hela grejen, så jag hoppas verkligen inte hon dör :p

ska steka lite köttfärs och hacka grönsaker så blir det lite taco mys till middag nu iallafall sen lite chips och dipp till dhw och hell's kitchen ;)

är det bara jag som är beronde av att se varenda avsnitt av desperate housewives eller finns det fler som jag som har sett varenda avsnitt alla säsonger? :D

en magbild är oxå, knäppt igår.

♥annaψ


Kommentarer
Postat av: sanna

känner igen det där med andingsbesvären ^^ verkligen skitjobbigt.. får panik ibland till och med! Går in i vecka 37 imorgon :)

2009-05-22 @ 18:02:21
URL: http://sannahyden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0