lista, vet ej om jag gjort den förr :p

När fick du reda på att du var gravid?
den 10:de december 2008.


Blev det en chock?

faktiskt inte eftersom jag legat spysjuk i 3 veckor haha.


Hur gammal var du då?

16


Hade du mycket halsbränna?

ja i slutet


Spydde du mycket?

två tre gånger men illa mådde jag då som sjutton.


Hade du mycket foglossning?

kunde inte ens gå


Ditt sf-mått som störst?

det minns jag faktiskt inte, men det står här nånstans


Har du fått bristningar?

Ja


Trodde du att det var en pojke eller flicka?

En tjej hela vägen egenom 


Vad hoppades du på?

att allt skulle gå bra, jag va så nervös genom hela graviditeten att nåt skulle gå fel eftersom jag fått ett missfall förr.


Gick du över tiden?

jaaa.


Födde du för tidigt?


Hur var förlossningen?

det va det jobbigaste jag nånsin vart med om, 24timmar av onda värkar i slutet va hann inte ens en värk försvinna innan det kom en ny då trodde jag att jag skulle dö.

Blev du sydd?
nej


Dragen med sugklocka?
Nej


Hur många var inne i förlossningsrummet?
många    


Hade du någon nära med dig?
mamma pappa älskling och syster och det behövdes!


Vilket sjukhus födde du på?

gävle sjukhus


Hur stor var bebisen?

4120gr och 53cm


Vad fick den heta?

Ida Linnea


Var allting värt det?

helt klart!!


Vill du ha fler barn?
som jag tänker nu, nej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det hade du.. Jag är en ny läsare så detta var bara bra för min del:) Grattis till din lilla skatt! otroligt roligt när du lägger ut bilder. Inte så många som gör det. Det gillar vi! Jag kommer absolut fortsätta följa din intessanta blogg!:) Kram

2009-11-22 @ 13:17:42
Postat av: Anonym

Hallllllllllllå?! Har du gått och blitt gammaal? Sitter du ej vi datorn längre..

2009-12-08 @ 15:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0