15/10

nu va det ett tag sen igen. men va gör man när man inte har lusten jo då skiter man i det :)

Imåndags åkte vi hem till pappa iallafall, linneas morfar och här ska vi stanna till måndag då kommer mamma och hämtar mej så far vi till gävle/valbo och handlar. jag ska köpa ett babygym till linnea, tycker det är på tiden att hon får ett sånt :)

Hon har börjat upptäcka händerna oxå, jätte gulligt när hon sitter och glor på dom.
hon har även sovit hela nätterna hur många nätter som helst nu, så jag börjar tro nu att det inte bara va en engångs grej. så hon sover från 22 ungefär, sen matar jag henne medans hon sover vid tolv sen sover hon till 06.00-06:30 sen somnar hon om till 10.00-10-30. så skönt.

nu hade jag inte så mycket mer att berätta faktiskt :) bara att jag älskar livet som mamma till min underbara gobit

Kommentarer
Postat av: Mamma Wendela <3

va heter din vagn??

har du sitt del också???

2009-10-15 @ 22:50:31
URL: http://mammawendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0