22/10

Finns det någon duktig där ute som vet hur jag kan få bort den vita rutan i header? :D


Idag är det sånt tråkigt väder så man har inte nån lust att göra nåt. Men ska försöka städa lite idag, för imorgon åker vi hem till pappa och träffar min faster och min syster!
sen åker vi hem till davids föräldrar på lördag, så det kommer nog bli lika dålig uppdatering som det brukar vara ett tag till, men sen ska jag försöka ta tag i bloggen, för min egen skull :) så kul att ha det kvar sen.

Lillskruttan har verkligen börjat greppa tag saker och veta det nu, sätter jag snutten framför henne så åker händerna fram och tillbaka, tills slut nät hon får tag i den så tar hon den och stoppar i munnen.
hon har inte riktigt koll på vart händerna är men hon försöker iallafall och det går framåt, min lilla groda ♥


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej!



Hittade in här av en slump! :)

Grattis till dottern...

Har själv en son född 12 Maj i år! :)



Det är inte så krångligt att få bort det vita men lite svårt att förklara. Men vill du ha hjälp kan jag hjälpa dig ta bort det! :)



/ Stephanie

2009-10-24 @ 02:50:14
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Ajdins mamma

Jättefin blogg.

Jag älskar att läsa andras bloggar, kommentera och dela meningar, speciellt föräldrarbloggar :)

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-11-02 @ 16:03:18
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0