6/10

igår hämta jag ut nya vagnen, och jag är så nöjd! lillan är nog oxå  nöjd tror jag haha.
Idag kom pappa och hämta linnea och mej och skjutsade hem oss till vårat, och jag fick se säsongens första av snitt av desperate housewives nerkurad i soffan bredvid lillan med en trocadero och chips påse på bordet. jag längtar redan efter nästa avsnitt. 

nu har flyttat oss från vardagsrummet till sovrummet och ligger och myser lite, ska snart fixa i ordning lite mat åt lillan och försöka få henne att sova sen ska jag kolla på lite tv och tigga lite massage av killen och förhoppningsvis somna in och sova hela natten :D

Kommentarer
Postat av: Mamma Wendela <3

ammar du inte?

2009-10-07 @ 09:37:35
URL: http://mammawendela.blogg.se/
Postat av: Mamma Wendela <3

men använd mickron så går de snabbare eller vatten kokare och sen så kallvatten så koka upp hälften vatten ex: 30ml kok vatten och 30 ml kallt vatten då blir de lagom varmt..



Jag hel ammar.. men har vänner som gör så .. snabbt och enkelt

2009-10-07 @ 12:14:14
URL: http://mammawendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0